Vragen en antwoorden ivm WordPress websites

Datart webdesign: al 20 jaar uw Digital Agency


VEELGESTELDE VRAGEN

Klik op de vraag om het antwoord te lezen

Het is net zo goed als het klinkt! Ons media pakket omvat een complete website, responsief voor alle schermen en toestellen, technische SEO optimalisatie, en uiteraard het krachtige WordPress CMS om eenvoudig de inhoud en structuur te onderhouden, zonder limieten! En geniet daarbovenop ook onze gerenomeerde hulp en support!

In principe wel. Je betaalt de vermelde kostprijs en bent niet gebonden aan terugkerende dure afbetalingen. Je kan vrijwillig opteren voor een onderhouds- en/of SEO contract, al raden we een onderhoudspakket wel ten zeerste aan. Daarnaast is er uiteraard de jaarlijkse kost voor hosting en domeinnaam. Klik hier voor meer info over de onderhoudspakketten en hosting.

Wij verzorgen zelf de hosting. Niet zomaar hosting, wél top en supersnelle WordPress Cloud hosting met rond de klok supervisie van serverspecialisten. Wij zetten de hosting op en het domein wordt naam van de klant geregistreerd. Voor een standaard WordPress site is de kostprijs van hosting met domeinnaam en ongelimiteerde emailaccounts €115 per jaar.

Indien je niet over bruikbaar beeldmateriaal beschikt, zijn er twee opties: we maken gebruik van kwalitatieve beeldbanken of we laten professionele foto’s maken. Beeldbank-foto’s beginnen vanaf €50 voor beeldvullende formaten. Dikwijls volstaan een vijftal dergelijke foto’s voor uw website. Wanneer we een professionele fotograaf op pad sturen, is de minimum kostprijs €350 – uw locatie speelt daarin wel een belangrijke rol.
Heb je nog geen aantrekkelijk logo, dan ontwerpen we dit in meerdere formaten vanaf €250.

Als je zelf geen afgewerkte teksten kan of wil aanleveren, of ons enkel voorziet van richtlijnen, kunnen we een copywriter en eventueel een vertaler inschakelen. Ook kunnen we je bijstaan met het opzetten van de inhoudelijke structuur.

Wij gebruiken het WordPress CMS in al onze websites mede omdat dit het gebruiksvriendelijkste is. Wij zetten alles perfect voor de klant op, en je krijgt een duidelijke Nederlandstalige handleiding in PDF. Als iets niet duidelijk is zijn we er om je te begeleiden. Eventueel kan ook een training georganiseerd worden.
Sommige klanten kiezen wegens tijdsgebrek ervoor om alle inhoudelijke updates door ons te laten uitvoeren tegen een schappelijke vergoeding op jaarbasis.

In het geval alles reeds goed voorbereid werd – structuur, teksten, foto’s, logo en zo meer – dan duurt het ongeveer 3 weken voor een informatieve website, en 4 tot 5 weken voor een webshop. Dit zijn de standaardtermijnen. Indien het sneller klaar moet, kan dit op aanvraag. In urgentiegevallen kan dit zelfs binnen de vijf werkdagen.

Geen probleem, we koppelen de bestaande Facebook-pagina of integreren deze dieper in de website. Heb je nog geen zakelijke Facebook-pagina dan zetten wij er graag eentje op, gestyled en met de nodige applicaties. Dit kan reeds vanaf €280!
Vanzelfsprekend kunnen ook andere social media kanalen opgezet en geïntegreerd worden.

Bij bestelling vragen we een voorschot van 30% van de totale kostprijs. Het resterende saldo dient te worden voldaan binnen de 3 weken na oplevering en goedkeuring van de klant.
Eventuele kosten aan derde partijen kunnen tot 100% vooraf aangerekend worden, maar enkel na voorafgaande afspraak.

Hosting, domeinnamen, SEO- en onderhoudspakketten dienen volledig betaald te worden voor de aanvang van de eigenlijke periode.

Sinds 2002 zijn wij actief op voornamelijk de Belgische en Nederlandse markt. Wij maken niet alleen websites voor eindklanten, ook de concurrentie doen geregeld een beroep op ons B2B webdesign.
Onze klanten zijn zowel KMO’s en VZW’s, multinationals als de overheid. Ook handelszaken en zelfstandige ondernemers vinden hun weg naar ons.

Graag beantwoorden wij alle vragen die je nog hebt. Zet ze best even in een email of stuur ons een berichtje via het contactformulier onderaan.

WordPress webdesign


VLAANDEREN & BRUSSEL

Wij werken over de grenzen heen, maar voornamelijk in Vlaanderen en Brussel.
Onze internationale hoofdzetel is gevestigd te Praag.

Afspraken bij de klant zelf worden enkel gemaakt binnen de grote rechthoek Antwerpen – Brussel – Tienen – Geel. Daarbuiten verloopt alle communicatie elektronisch en per telefoon.

Inlichtingen. Graag helpen we je verder op

maandag t.e.m.vrijdag: 09:00 – 18:00 en 21:00 – 23:00
Op afspraak andere uren mogelijk.

    Ik ga akkoord met het privacybeleid.*

    Of schrijf ons

      Ik ga akkoord met het privacybeleid.*